02 Kasım 2006

yok bişiy

zap yaparken kız dizisi olduğunu sandığım bir yerde durdum; kızcağızın biri “uzunca bir süredir birinin kalbimi harekete geçirmesini istiyordum” gibi bir şeyler söyleyip ağlıyordu. ama mutluluk gözyaşlarıydı onlar, pembe pembe. belli ki istediği her neyse elde etmiş.

güzelim öyle diyorsun da ben sol tarafımda çarpan bir şeylerin olduğunu bile unutmuşum. kaç yıl geçti aradan sadece bir eski zamanlar sezen şarkısı değil. bak kaç yıl geçti aradan. hüzünlendim yine. bunları tuşlarken çalan eski bir nazan öncel şarkısı; gitme kal bu şehirde ise havadaki hüzün miktarını ve içimdeki gizli arabesk duyguları tavana çıkarıyordu. evet gizli arabeskçiyim; ağlamak, bileklerimi kesmek istiyorum.

güz yaprakları düştü
gazeller oldu
bulut indi yeryüzüne
sevdalı oldu


media player kitaplığından şimdi yürütülüyor listesine birkaç parça daha ekleyip gözlerim kapalı dinlemeye başladım. 3 vakte kadar statcounter’da , msn’de, ralkatro.fm'de, kadıköy'de göremezsen 911’i ara.

5 yorum:

gaia dedi ki...

ha gayret anyone, dayan... bak şunun şurası bahara ne kaldı:))

Adsız dedi ki...

bu listeye bi' de umay umay'dan "hareket vakti"ni ekle. öldürücüdür tam. bahar falan göremeden yollara düşersin.

hamiş: nihayet bi post gördük şenlendik enivan.

Elsa dedi ki...

bende de gizli arabesk ruhu var, artık deşifre ettim gerci. ondan utanma anyone, ortaya çıkar, o ruhla yaşamaya alış. :)

hemen biraz can sıkıntısı hissedince daha da ok mutsuz olmak için açıverdiğim playlistimi de yazayım:
*gitme kal bu şehirde
*gidelim buralardan
*balıklar
*umayumay***düşmedim daha
*darkshines
*suicide is painless
*nilüfer-müslümg.
*play dead
*street spirit
*fragile dreams.

bunlardan bir kaç doz aldım mı hemen intihara meyilli hale geliveririm, napiyim bünyem yatkın.


ardından da biraz umutlanmak ve yüze iyimser ama çokça salakça bir gülümseme ekleyebilmek için bir kaç şarkı gelsin hemen:

*it is oh so quiet
*free-catpower
*telli turna
*do you want to- franz ferdinand
*run baby run- garbage
*lust for life- iggy pop
*i'm only sleeping
*haftanın sonu


feyz almak isteyen olur diye cağnım, amacımız dişe dookunur bişiler yapabilmek. :D
:*

Shaman dedi ki...

güsel şarkıydı, nostalji yaptım ben de, ama sen fasla dinneme yine de durduk yere depreştirme hüzünlerini yau...

Adsız dedi ki...

plogspot açtııım