05 Kasım 2006

ah clark, superman az önce buradaydı*

metropolistanbul’da superm….. ayh pardon umitbasen olmak da, clark kent olmak da kolay değil artık, bunu anladım az önceki msn geyiğinden.

kendimi deşifre etmemek için clark kent rolünü oynarken abartmış olabilirim -ki “kız düşürmek” ifadesi için de ayrıca özür özür özür özür özür özür- ama rolümün etkisinde kaldım.


BUDDY
kardes tum arkadaslara duyrulur gusel bi site bak hemen uye ol
BUDDY
www.sosyomat.com
BUDDY
http://**********.sosyomat.com/ buda benim nickli sayfam
BUDDY
nickim *******
Anyone
ilginç bir şeye benziyor
BUDDY
evet ya dun gece 3 e kadar ordaydım bugun hep ordayım
BUDDY
cok eglenceli ve muhabbet bi yer
BUDDY
bos degil yanı dolu bi yer
BUDDY
http://********.sosyomat.com/
BUDDY
uye olunca burdan beni gorursun sen tamam alttada yorumların felan oluyo
Anyone
yonja gibi birşey galiba bu
BUDDY
len yok nerden cıkardınya
BUDDY
genel kultur tarzı bise bu
Anyone
hımm

BUDDY
biraz incele ve arastır bak gorcen
BUDDY
bide pilli hesabı almıs oluyosun aslında
BUDDY
www.pilli.com
Anyone
pilli ne ki?

BUDDY
buradanda yazdığın yazılara telif ucreti oduyolar sana kazancın %70i senin oluyo
Anyone
hadi ya süper o zaman

BUDDY
site tanıtımı onun hakkında yazı felan yazıyosan sana para oduyolar
Anyone
iyi de kim okur ki yazdıklarımı
BUDDY
yav bi gir arastır iste
BUDDY
sonra gel sosyomata uye olki benim arkadas listemde yer al hepimizin cogalsin arkadasları sonra
BUDDY
yeni yeni arkadazlar ımız olsun kızlar felan
BUDDY
BUDDY
bisuru hepsi okullu
Anyone
kız düşürebiliyorsak geleyim

BUDDY
ehe ehe
BUDDY
iste bu ya
BUDDY
anladın sonunda



*başlığı esinlendiğim için anlayışına sığınıyorum jelatin çiçek. kızma lütfen, telifi neyse öderim;)

7 yorum:

jelatin dedi ki...

"Ne kadar başka olursanız olun, gene erkeksiniz." (Kürk Mantolu Madonna, Sabahattin Ali)

teyzenteyfik dedi ki...

hmmm.. agir olmus bu üstteki yorum ama cuk diye de oturmus ha!

rastgele, saygilar...:)

asdfgh dedi ki...

mr. anyone, kabak çiçeği gibi açılmışsınız. "24 saat açık kız msn i" de varmış, öyle diyorlar..

QM dedi ki...

anyone, yanindayim ben, bakma sen karsi cinsin yazdiklarina. provokator onlar, bolmek istiyorlar bizi! bir kere erkek olup da o muhabbettin ekseninden gecmemek, kadin olup da hic "canta-ayakkabi-kuafor-koku" muhabbeti yapmamak gibidir, sosyoloji kanunlarina aykiridir...keyifli midir o muhabbet? orasi aramizda kalsin be anyone.

Unknown dedi ki...

Düşürdüğün kızda seni düşürür anyone bey:-)
Asalak erkekler gibi kızları fazla abartma,elma armut değil senin gibi insan nede olsa...
Tüm kızları alışveriş ikonu yapan jenerasyona da kızıyorum.Oturunca erkek muhabbeti yada alışveriş muhabbeti yapmayan insanlarda var.Tabii herkes kendi yaşadığı gerçekliğini dillendirir.

anyone dedi ki...

kendimi savunmaya çalışmayacağım elbette ama yazıda da belirttiğim gibi, instant messaging esnasında bilinçli olarak kullandığım kız düşürmek ifadesini, hele küçük emrah filmlerinde nuri alço tarafından tuzağa düşürülen emrah'ın annesi olsun, kızkardeşi olsun bilumum yakınlarına acıyan ve nuri alço'ya karşı hep var olan bir intikam hırsıyla büyüyen biri olan bana karşı kullanmanıza teessüf ediyorum;)

yapmaya çalıştığım tek şey anyone özelinde yeryüzündeki tüm clark kent'lerin trajedisine dikkat çekmekti;) ama ne yazık ki bir fani bile bu konuya değinmedi, kız düşürmek oltasına yakalandı.

bu arada konuşma doğaçlama değildi, doğaçlama olsa öyle bir ifadeyi o konuşmada kullanmaz, kullanmış olsam bile yazıya koymazdım. bunun ne anlama geldiğini ve ne denli tepki çekebileceğini bilebilecek bir sosyokültürel bilgi birikimim var en azından. konuşma benim yönlendirmemle o seviyeye kadar düştü ve bu bilinçliydi;)

ve aslında oradaki arkadaşım da 2 sene aynı işyerinde birlikte çalıştığım, kişilik olarak da iyi biridir. kendisi de konuşmanın sonlarına doğru benim dolduruşuma gelerek blog kamuoyundaki bu anyone'ın kötü, kıro msn badisi imajını istemeden üzerine almıştır. ne demişler kötü erkek yoktur, kötü arkadaşlar vardır;)

ve ısrarla 24 saat açık kız msn'si isteyen arkadaşlarımıza da bu adresi öneriyorum.

ve son olarak fazla uzatmamak için diyorum ki; nasıl ki ben, daha iyi kızarmak için yaz kış sana, tereyağı sürüp solaryuma giren, kulaklarından tuttuğun fener ışığını gözlerinden yansıtan bir beyin anatomisine sahip, tek derdi marka ayakkabılar, kıyafetler olan, dağarcığındaki kelime sayısı 15-20'yi geçmeyenleri kız milleti'nden saymıyorsam, siz de yolda yürürken laf atıp yalayan yutanları işte erkek milleti deyip genelleme yanlışına düşmeyin.

bu arada kendimi savunmaya çalışmayacağım dedim ama resmen öyle yapmışım neyse gitmem gerek daha msn'de manita yapacağım;)

Adsız dedi ki...

verdiğin adres gerçektende çok hoş :)