10 Eylül 2006

mavi ay

yeni bir kariyer hedefiyle yola çıktığımız şu günlerde elimize geçen her türlü belge, bilgi’yi kamuoyuyla paylaşmaya karar vermiştik.

nitekim falanca gazetenin ik ilavesinin sayfalarında ciddi ilanlar arasına karışmış ilk bakışta dikkatimizi çeken bu ilanı da kendine ‘iş’ arayan herkesin dikkatine sunuyoruz.



artık mavi ay dizisi meraklısı 80’li bir çocuk olarak çocukluk hayallerinden birini gerçekleştirmek isteyenler nereye başvuracaklarını biliyorlar.

maddie hayes’i(cybill shepherd), david addison’u(bruce willis) ve bayan topesto’suyla moonlighting’den esinlendikleri apaçık belli olan bu arkadaşların onlar kadar profesyonel olup olmadıkları hakkında tahmin yapmak için de siteleri ziyaret edilebilir.

hizmet alanları’ndan ‘öğrenci ve genç araştırma’, ‘evlilik öncesi araştırma’ gibi maddeleri görünce oha falan oluyoruz. bununla birlikte ‘olay yeri inceleme ve araştırma’ maddesini görüp ilk etapta tipik bir csi-fikirtepe özentiliği sezilse de ülkedeki yasal mevzuatlardan olay mahallindeki polis arkadaşların “de gedin la işinize” diyerek kendilerini olaya müdahil etmeyeceğini tahmin edebiliyoruz.

‘sahte ve şüpeli evrak araştırma’ maddesindeki şüpeli kelimesini görünce de ilgili dedektiflik bürosunu ciddiye almalı mıyız diye düşünmedik değil.

şşşt, mavi ay’cılar, size diyorum. sıkıysa beni de bulun, deşifre edin;)

p.s(inanamıyorum en sonunda p.s yazabildim. geriye 'hamiş' ve 'yok artık lebron james' diye yazmak kalıyor):

lan olm bunun cv'si mi olur? ne yazılabilir ki böyle bir iş başvurusunun cv'sine?

cv'ye yazmak için öneriler:
kız arkadaşımın hotmail'ini hackledim
sevgilimi başka biriyle bastım.
mavi ay'ın, matlock'ın, san francisco sokaklarının tüm bölümlerini izledim.
q2’nin kim olduğunu biliyorum.

6 yorum:

Suleyman Ve Ben dedi ki...

Selam anyone,

Another CV line from me:

- I did not include my name and number in my CV, because I'm "anyone".

Gorusuruz,

Suleyman.

anyone dedi ki...

mavi ay? ne alaka? şimdi düşündüm de anlam veremedim. mavi gökyüzü, mavi denizler tamam da mavi ay'ın esprisi nedir? ay bazen yarım, bazen tam olsa da hep beyaz değil midir? gökyüzü neden mavidir?, en hızlı koşan kuş?, dünyaya en yakın yıldız?, okyanusun en derin noktası?, pusulayı kim icat etti? gibi
google soruları'na "mavi ay? ne alaka?" gibi bir soru da eklensin.

merhaba süleyman, hoşgeldin tekrar. senin cv'ye yaptığın eklemeyi beğendim. böyle bir satır dedektiflik başvurusunda işe yarayabilir. görüşürüz;)

jelatin dedi ki...

Mavi Ay'mış, Sixth Sense'miş vs. geçelim bunları sevgili Anyone!

Sizi Tarık Akan'lı, Ayşegül Aldinç'li bir '90 yapımı dizi olan TAŞLARIN SIRRI'na davet ediyorum.

anyone dedi ki...

çok incesiniz sevgili jelatin. bu davetinize kayıtsız kalmıyor ve yine çocukluğumuza gidip geliyoruz. ve elbette gelirken de elimiz boş gelmedik.

sizi yaşar alptekin / yasemin evcim / merih akalın' başını çektiği lambada ile başbaşa bırakıyoruz.

sözünü ettiğim filmin bu olup olmadığından emin değilim ama ilk kez sabi yaşlardayken hürriyet gazetesinin kelebek ekindeki fotoromanlarından okuduğum bu filin konusu kısaca ve anyone'ca: "yaşar acemi bir dansçıdır. bir gün bir yerde dans ederken kızın biri dalga geçer bunla. sonra evdeki devasa kasetçaları sırtına yüklediği gibi boş bir eve gider, gece boyunca dans egzersizleri yapar. ertesi günkü dans yarışmasında yeni öğrendiği tüm figürleri sergiler, kendisiyle dalga geçen kız haddini bildirir" şeklinde idi.

bunu beğenmezseniz 80-90'ların iğrenç müzikler eşliğinde upuzun sıkıcı diyaloglarla süren entel/dantel/sanat filmlerinden birini önereceğim;)

özlem dedi ki...

şiştthh başvursana.atraksiyon olur biraz hayatında kihhhkiihhhhh:)))

anyone dedi ki...

kendi büromuzu kuracağız özlem, ve teklifimi kabul edersen seni de bodrum/milas bölge sorumlusu olarak atayacağım.

şartlar: maaş+ssk+yol. yemeğini de evden getireceksin ve takiplerini de belediye otobüslerinden yapacaksın. işine gelirse;)