08 Eylül 2006

istif®a

eylül 12, 2006
personel müdürlüğü'ne,

ulan sayın müdürüm,

fi tarihinde başladığım görevimden, fa tarihinde, 4857 sayılı iş kanununun 17. maddesine göre tüm yasal haklarımı alarak ayrılmak istiyorum.

istifamın kabulünü ve gereğinin yapılmasını arz ederim.
sizlere ve filan company'ye gelecekte başarılar diliyorum.

saygılarımla,
falan filan



nihayet aylardır planlayıp da yapamadığımızı yaptık; "patron, iyisiniz, hoşsunuz ama çalışma ortamı bok gibi. artık sizinle çalışmak istemiyorum"un kibarcasını söyledik, sonra gidip istifamızı yazdık.

çok değil, bir bilemedin en fazla iki ay sonra muhtemelen başka bir muhitten bildireceğiz.

bir süre sonra açık ofisin tarafımızca tescilli kaşar kenar mahalle dilberinin gözümüze kulağımıza soktuğu özel hayat saçmalıklarını dinlemek, dedikodularına, ikiyüzlülüklerine katlanmak, ortamdaki diğer bilumum teenager'ların tüm gün internetten gelinlik modeli bakmalarına tanık olmaya, haftalık periyotlarla solaryum salonundan telefonla randevu alma çabalarına, 'boyfrend'leriyle telefondan yaptıkları aleni kavgalarına, müziklerine vesair saçmalıklarına katlanmak zorunda kalmayacağımız için mutluyuz.

gazeteyi elimize aldığımızda spor haberleri ve arka sayfa güzelinden sonraki durağımız sarı sayfalar, bilgisayar başına geçtiğimizdeyse kariyer siteleri yeni sörf alanımız olacak.

her gittiğimiz iş görüşmesinde aynı sorulara aynı cevapları vereceğimizi biliyor olmak ve tüm bu iş arama, görüşme, bulma, başlama, uyum sağlama süreçleri canımızı sıkıyor olsa da yeni bir iş deneyimine hazırız.

bir kaç ay sonra yenibirişyeri ortamında, mesela kafa dengi bir kaç arkadaşla öğle yemeğine giderken merdivenlerde karşılaştığımız güzel gözlü kızın bizi nasıl bir ateşin içine attığını söyleyebilmeyi ümit ediyoruz.

güzel kardeşim, dolaptan siyah takım elbisemi, gömleğimi, kravatımı getirir misin?

15 yorum:

ferhat can dedi ki...

ya zaten çok içmiştin. iyi oldu. rahatlamış oldun.

Sera dedi ki...

böylesi daha iyidir belki de.
oradan oraya savrulmak zor ve yıkıcı olsa da başka çare kalmıyor bazen.

Norbara dedi ki...

Selamlar ; kolay gelsin taa sevgili İstanbul köşeciklerin de bir yerlerden.Saygılar.

Adsız dedi ki...

en kısa sürede ve en az yorucu şekilde yeni iş ortamı olayına girmeniz dileğiyle.

hayırlı olsun bu kararınız efem.

neval dedi ki...

işi bırakmak tekrar işe başlamayı düşünmek,iş aramak, iş bulmak, işe gitmek, işi düşünmek olucak iş değil.uff...

gaia dedi ki...

süpersin, şa'anesin sn.anyone! kesinlikle garanti veriyorum ki pişman olmayacaksın! bol şans!

asdfgh dedi ki...

co-worker'larını birer birer speaker kablosuyla boğmak şeklindeki ofis fantezini uygulamaya koymaktan kurtuldun böylece. daha iyi bir iş ortamıyla karşılaşırsın umarım.

zynp dedi ki...

çok ii yepmışın emin ol!
2 ay once aynısını yaptım bende 7 senedir calıştıgım işyerini 3 gun icinde terkettim hemde süper bi istifa mektubu ile personel sorumlusu bunu değiştirebilirmisinz dedi hayır değiştirmem dedi bişey diymedi öyle koydu dosyama..

yeni işimde okadar memnunum ki iyikide bırakmışım..

eminim sende öyle olacaksın tez zamanda güsel bir iş bulman dileğiyle ;)

Adsız dedi ki...

ay insallah daha guzel yenibiris bulursun sevgili bilogur.

anyone dedi ki...

hepiniz çok naziksiniz.

iyi niyet dilekleriniz için teşekkür ediyor, bu gazla google türkiye'ye bile girerim artık diyorum.

saygılar, sevgiler, esenlikler, hayırlı işler.

EvA yasam mektuplarim dedi ki...

kisa zamanda istedigin O isi bulursun umarim.
sans seni kovalasin, hatta yakalasin ;)

anyone dedi ki...

teşekkürler eva, çok sağol. şans dileklerine ihtiyacım olacak;)

sana da teşekkür ediyorum bencil kirpi ve pass'e de teşekkür ediyorum. ve söyle ona içinden geleni söyle / kalırsa yazık olur sadece bir pinhani şarkı sözü değil. söylesin rahatlasın. bu dükkanı bu yüzden açtık. olmadı mail yazsın, gelişmelerden bizleri de haberdar etsin, merakta bırakmasın. ayrıca yolda yürürken epilasyon yapan bir kadın gördüğünde fevri davranmasın, ona ne ki? gülüp geçsin, yoluna devam etsin. o değil de sonradan çıkan tüm takipçilerine karşın "güne epilasyon yaparak başladım" hala tüm zamanların en ilginç post başlangıç cümlesidir.

bu arada yeni eğitim/öğretim sezonu başta siz sevgili eğitimciler olmak üzere tüm eğitim camiasına hayırlı uğurlu olsun. biliyorsunuz eğitim şart;) saygılar.

Adsız dedi ki...

hahaaa hay anyone sen çok yaşa çok blog yaz çok istifa et e mi!
sen görmeyeli ben çok değiştim kilo verdim boy uzattım tırnaklarımı kestim tedavi gördüm hatta..
yolda epilasyon yapan bir kadın görünce nasıl tebessüm edilir bi kedi görmüşçesine canım benim gibisinden nasıl sırıtılır bunların hepsini öğrendim..hem dedim neresinden baksan hepitopu bi kadın dedim yauv..işte böyle pass dan haberler..
gene gelirim hürmetler ceket düğmesi iliklemeler ve hayranlıkla sırıtmalar ve dahi reveransss mr.an-yo-nee

HaNNeLiSe dedi ki...

Ben buralara bakmayalı değişiklikler olmuş hayatında demek :)

Yenibir iş bulabildin mi ona daha bakmadım da..
Umarım hayırlı olur..

Bunun dışında iyisindir umarım:)

anyone dedi ki...

merhaba hannelise, hoşgeldin.

bu da bir şey mi? daha bir sürü değişiklik oldu da bakma, özel olmasın diye anlatmıyorum;)

hala yenibiriş arıyorum, görüşmeler tam gaz devam ediyor, umarım kısa zamanda yenibiriş çıkar, ve umarım hayırlı olur.

bunun dışında da her zamanki rutinliğinde hayat, her zamanki kendimim ben. teşekkür ediyorum.