14 Kasım 2006

fin

29 yorum:

Adsız dedi ki...

söz verdiğim üzere en sonunda eski bir hikayeyi de anlatacağım bir kaç yazıdan sonra bitirecektim ama yakın çevremdeki biri tarafından farkedilince burada kesmek zorunda kalıyorum.

bir süre sonra başka mekanlarda, başka konseptlerde ve başka birileri olarak yeniden görüşmek üzere;)

bir seneye yaklaşan yaşamı boyunca anyone'a sahip çıkan, okuyan, yorumlayan herkese teşekkürler, sevgiler, saygılar.

ps: çakır öldüğünde gazete ilanıyla başsağlığı dileyen, mevlüt okutan kamuoyunun bu vefat karşısında ne tepki vereceği merakla bekleniyor;)

Adsız dedi ki...

reenkarnasyon istiorum!

Adsız dedi ki...

Rüyam çıktı maalesef :( 14 Kasım .. anyone ruhuna fatiha...

Norbara dedi ki...

Düşlerimizin kentinde yaşamın tam da içinde yaşadınız , anlatıp paylaştınız ve de sade güzel tavrınızla en iyi şekilde yorumladınız ; çok teşekkürler.En iyi dileklerimle yolunuzun hep açık olmasını dileyip , başka mekanlarda görüşmek üzere saygılarımı sunarım .

memed dedi ki...

Haddimize düşmemiş ama en iyi saklanma yolunun apaçık ortada durmak olduğunu söylemişti birileri. Elçiye zeval olmaz.
yolunuz açık ola.
nos.

Elsa dedi ki...

anyone'lar ölmesin, şeker de yiyebilsinler.

Adsız dedi ki...

tüm blog alemine, yakınlarına baş sağlığı diliyorum efenim.
Son yolculuğuna gönderilirken iyi bilirdiik diye hep birlikte bağıracağız ardından Anyone..
kim bilir nerede, hangi isimle çıkacaksın karşımıza.. haber et ne olur,gözümsün:)

Adsız dedi ki...

Nerden çıktı bu ölüm yoksa biri balık mı tuttu yiyen ölür!

Sera dedi ki...

büyük bir kayıp olacak cidden.
içimden bir ses reenkarnasyon diye birşey olacak diyor ama...

Adsız dedi ki...

En cafcafli bitiris. En Aziz Yildirim tarzi. Trajik bisey yok ortada, abartmayalim. Blog bu.

handeak dedi ki...

şimdi gittin mi?

linda dedi ki...

yaa neden kı :)neyse gorusuruz nasıl olsa.

Adsız dedi ki...

çakıra mevlüt okutan vatandaş kadar olduk mu bilmiyorum ama hazirandaki bir yazını çok sevdim yorumladım da az önce. bloguma da ekledim blogunu.
lakin şimdi görüyorum ki başka ufuklara yelken açmışsın.
ne diyelim.
yolun ve bahtın açık olsun.

EvA yasam mektuplarim dedi ki...

bir gun blogumu kapatirsam sunu yazicam: "gidip de donememek var, donup de bulamamak var" hoscakal

Asuman Unsal dedi ki...

:(,
...

Ezgi dedi ki...

Rest In Peace yani ne diyim...

neval dedi ki...

biyerlerde yaşıyosundur eminim:)

Adsız dedi ki...

ah anyone arkandan hep yapraklar savurduk geri dön-me diyerek bin bir ümitle ve "nancy-morrissey let me kiss youuu" dinledik,inledik durmaksızın...cenazeye gelmiş gibi hissediyor insan böyle mevzulara yorum yazarken,enteresan his :)

Adsız dedi ki...

sen de mi? :(

Adsız dedi ki...

sen de mi? :(

zynp dedi ki...

Bazen biyerde kuşlar vardır ne uçmak, ne görünmek için ..

Adsız dedi ki...

?

Zeynep dedi ki...

yok daha neler mösyö...

aylak adam dedi ki...

abi bir koşu gelsen diyorum. işmiz var da seninle

Adsız dedi ki...

Dönme zamanı geldi bence artık Anyone...

Hayatında anlatacak epey birşeyler birikmiştir eminim :)

Tamam merak ediyorum...Kabul ediyorum..;)

Kendine uygun bir iş buldun mu mesela ?

Hadi dön ve anlatmaya başla...

Adsız dedi ki...

enivaaaaaaaaaaaaaaan gel artık ya!

tuhaffiye dedi ki...

anyone yazmazsa buraya everyone yazar. ehe espricik.

Kayhanoviç dedi ki...

cenaze kalktımı ?

Adsız dedi ki...

selamlar ben sitenize netde gezinirken rastladım şimdi bakıyorumm bloğunuza çok güzelmiş ne çokkk seweniniz varmış çok üzüldüm bitirmenize :( anyone yolun açık olsunn nerede olursan ol... sanem